Thursday, November 15, 2007

"semi value"

The great "Semi Value" announced today:
"Saya syukur angkasawan kita telah meninggal dunia 10 hari, kini selamat dikebumi"

"Semi Value" ditemuramah tentang program angkasawan negara.

"Semi Value": "...Bagi saya, ini semua adalah satu pembaziran atas duit rakyat. Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pergi matahari. Barulah USA , Russia , respect sama kita...."

Penemuramah: Tapi Dato' Seri, matahari kan panas. Macam mana mau pergi sana ?

"Semi Value": Cit! itu pasal la u tara jadi mintri. Saya suda lebey 30 tahun jadi mintri, saya musti ada jalan penyelesaian. Kita jangan pergi siang, manyak panas. kita pigi malam, baru ada sujuuuuuk......
*sounded familiar the way of taking by this
"Semi Value"? if stil kenot figure, read the name over n over, u'll know who. hehe... anwy, happie friday, peeps!"

5 comments:

Pearpear said...

Cit!!!!
I wonder if this is REAL/ACTUAL or CREATED....LOL!
Cit! Funny kao pua si!

gingee said...

cit! hahaha... like we said, evytime him nia nia kenak! LOL.. cit bedebah! LOL!!! whahahahaa...

Pearpear said...

if he reads this, he might just snap back and say:

"CIT! lu olang semua pikir lu pandai sangat ka?! hah!? Saya jali mintry bigitu lama itu boss tada komplen, lu olang pandai pandai buat kemaluan sama saya! tada kehormatan ka!?"

***GRINNNNN*******

gingee said...

aisi pear... ppl who duno antg MITE js think that ur the one who came up with all those previous jokes! LOL. cit! lol... sooooo similar! LOL....

Pearpear said...

as i was penning it down...i had the SAME THOT TOO!!! nanti orang pikir saya buat punya hal!

LOL!!!